چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6He فشار خون بالا برای چندین سال رنج می برد و در حال حاضر سطح کراتینین من را افزایش می دهد دکتر 2.6.¿El به من گفت که سطح بالای کراتینین است فشار خون بالا ایجاد می شود، این است که درست است؟ هیچ راهی برای درمان آن؟

دکتر گفت که واقعا، واقعا، فشار خون بالا در دراز مدت می تواند بیماری کلیوی، که به عنوان شناخته شده باعث نفروپاتی hipertensiva.Como شما می گویند که 15 سال فشار خون بالا بوده است، آن را می تواند سطح را افزایش می دهد کراتینین، چرا که دکتر است.

برای شرایط آن، اگر تشخیص فشار خون بالا، صدمه به کلیه داشته باشد، معمولا آسیب می به طور عمده در توبول کلیوی وجود دارد و area.Los insterstitial خسارت مربوطه به طور عمده به جریان خون کافی در منطقه بینابینی مربوط از طریق سرخرگ تغذیه علاوه بر این، کراتینین او 2.6 است، نشان می دهد که آسیب کلیه و اختلال در عملکرد کلیه است grave.Así، درمان مناسب باید در ترویج گردش خون و اهانت آمیز آن استاز خون، است که کلید به تمرکز درمان این بیماری از ریشه.

میکرو - پزشکی چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی شناخته شده است، چهار عملکرد اصلی، که ضد - انعقاد، ضد - ترومبوز، ضد - التهاب و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع، می تواند به ترویج گردش خون و حذف استاز خون، برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و حفاظت از بقیه آسیب های اضافی.

در کوتاه مدت، osmoteraspia میکرو چینی پزشکی به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند بیماران با کراتینین 2.6 و فشار خون بالا به یک زندگی با کیفیت کمک کند.

و یا +8615732170898 پیام directament ترک، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد: اگر شما علاقه مند در این درمان ها و مشکل دیگر، شما می توانید دکتر ما در WhatsApp بپرسید .





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: